Wybory na horyzoncie
http://www.transport-publiczny.pl/wiado ... -1501.html
Wybrane punkty:
- wprowadzenie tańszych biletów 30- i 90-dniowych ważnych wyłącznie w II strefie.
- oferta Warszawa+, dzięki której zainteresowane gminy – po zawarciu z Warszawą porozumienia w sprawie wysokości dopłat – będą mogły dofinansowywać bilety długookresowe dla określonych grup swoich mieszkańców. To prawdopodobnie także odpowiedź na głosy, że oferta wspólnego biletu w niektórych gminach przestaje być atrakcyjna i bardziej opłacalny może być zakup dwóch oddzielnych biletów.
A teraz wątpliwość:
Czy przejazd na trasie Piastów - Otwock wymagać będzie biletu na strefy I+II, czy wyłącznie II? Oba punkty podróży są w strefie drugiej. Jeśli ma to działać na zasadzie tylko Piastów - Pruszków - Piastów, lub tylko Michalin - Otwock - Michalin, to chyba znów ktoś nie pomyślał...
Nadal brak wizji na bilet na jeden kierunek (np I strefa + Pruszków).