przez Marcin » Pt, 30 sty 2009, 16:28
Z tym WKD to myślałem raczej o przystanku Tesco, nie o Michałowicach (do Warszawy przystanek w Alejach przy ulicy prowadzącej na Malichy, a w drugą stronę - przy wewnętrznej drodze parkingu Tesco, pomiędzy Instytutem i stacją benzynową).
Pomysł pana Burmistrza z dowożeniem Pruszkowian i Piastowian do PKP może i ciekawy, trasa mogłaby biec dalej po skręcie przy tesco na Pruszków
(dodatkowy przystanek przy Tesco, Biedronce, skręcie na Tworki i Carrefourze)
1) albo Alejami od razu do PKP Pruszków i zabierać ludzi na osiedle Nowa Wieś (tam pętla)
2) albo Aleje-Wojska Polskiego-Armii Krajowej-Wrzesinek-Ostoja i łącznikiem przez Komorów na osiedle Nowa Wieś i do PKP Pruszków (tam pętla) (Zalety - prawie cały południowy Pruszków korzysta wtedy z akcji wspólny bilet, Piastowianie mają dojazd do Wrzesinka. Problemy - czy Komorów by się dołożył do linii i czy nie byłby to duży cios dla WKD?).
Wady - na połączeniu Piastów-Pruszków tracą mieszkańcy okolic Norwida oraz ludzie dojeżdżający dziś 717 do południowej Warszawy lub jadący na drobne zakupy do Reduty/Blue City. Pytanie, czy nie jest ich na tyle sporo, że nowa koncepcja spowodowałaby odczuwalne straty społeczne. Może lepsze jest puszczenie na czas remontu 717 Łopuszańską, a później powrót do poprzedniej trasy?