[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/prime_links.php on line 121: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/prime_links.php on line 122: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/prime_links.php on line 121: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/prime_links.php on line 122: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Piastów • Zobacz wątek - Regulamin Forum - 22/02/2011

Regulamin Forum - 22/02/2011

Jeżeli chcesz się podzielić sugestiami odnośnie strony www.piastow.pl

Regulamin Forum - 22/02/2011

Postprzez Gość » Pt, 10 sie 2007, 19:45

I. Uczestnictwo w Internetowym Forum Dyskusyjnym Miasta Piastowa

1. Korzystanie z forum jest bezpłatne.

2. Wypowiedzi na forum nie mogą zawierać treści:
a) które naruszają obowiązujące prawo lub dobre obyczaje,
b) które zawierają obraźliwe, oszczercze, agresywne słowa,
c) które propagują przemoc lub pornografię
d) prowokujących do "wojen podjazdowych" między użytkownikami i innych negatywnych zachowań nie wymienionych w tym regulaminie.

3. Użytkownicy mają obowiązek zapoznać się z regulaminem forum, netykietą i normami zwyczajowymi wypracowanymi w czasie funkcjonowania forum.

4. Użytkownicy przed założeniem tematu na forum powinni się dowiedzieć, czy na nie istnieje już temat dotyczący tej samej sprawy

5. Nie należy zakładać tych samych tematów w różnych Działach, ani duplikować tematów krótko wcześniej założonych, tak przez siebie, jak i przez innych.

6. Temat należy zakładać w przeznaczonym do tego dziale.

7. Tytuły wątków należy dobierać w sposób łatwo kojarzący się z danym problemem.

8. Należy unikać zbaczania z tematu podczas udzielania odpowiedzi w danym temacie.

9. Nie krytykuj, nie wyśmiewaj i nie poniżaj słownie innych użytkowników z powodu wg Ciebie banalnego tematu, jak i każdego innego.

10. Unikaj pisania postów, które nic nie wnoszą do tematu.

11. Kieruj się zasadą uprzejmości stosując dobre obyczaje. Przez szacunek dla innych, uzyskasz poszanowanie dla siebie. Traktuj innych tak, jakbyś chciał być traktowany przez nich.

12. Zadbaj o poprawność pisania postów, tak ortograficzną, jak i gramatyczną.

13. Zakazuje się publikowania prywatnej korespondencji w każdej formie bez wyraźnej zgody zainteresowanych stron. Dotyczy to korespondencji poprzez Prywatne Wiadomości, email, komunikatory lub pozyskanej w inny sposób.

14. Wprowadza się następujące zasady używania kolorów czcionki i wypowiedzi:

a) kolor "red" (czerwony) pozostaje do dyspozycji Administratorów i w wyjątkowych przypadkach moderatorów
b) Wystrzegaj się pisania całych wyrazów lub ciągów znaków wielkimi literami, chyba że poprawna pisownia wyrazu lub ciągu znaków wymaga użycia więcej niż jednej wielkiej litery

15. Wystrzegaj się krytyki Administratorów i Moderatorów w kwestiach regulaminowych. Regulamin jest stworzony dla utrzymania porządku na Forum.

16. Posty i tematy niezgodne z regulaminem będą usuwane lub ich treść będzie modyfikowana przez Moderatorów lub Administratorów.

a) Moderator lub Administrator może też:
- zażądać zmiany tytułu tematu od użytkownika;
- zmodyfikować tytuł tematu użytkownika;
- podpisywać swoje poprawki przy ingerencji w treść posta;
- zażądać od użytkownika zmiany treści jego postu;
- wystosować ostrzeżenie publiczne na forum lub na PW ;
- zablokować czasowo temat do momentu wyjaśnienia wątpliwości;
b) Administratorzy forum zastrzegają sobie ponadto prawo do usunięcia postu, tematu lub zablokowania dowolnego użytkownika bez podania przyczyn.
c) Użytkownik może poprosić Moderatora o uzasadnienie decyzji.

17. użytkownik ma prawo wystąpić do administratora o usunięcie dowolnego postu, jeśli z jakiegoś powodu nie został on uprzednio usunięty i łamie ten regulamin.

a) Użytkownik ma obowiązek podać szczegółowe dane postu, którego prośba dotyczy, tj.: Dział, Temat, Autor postu, Data i godzina wysłania postu.
b) Administrator po rozpatrzeniu prośby udzieli odpowiedzi.
c) Można wystąpić do administratora o wyznaczenie szacunkowego terminu rozpatrzenia prośby.
d) Od decyzji administratora przysługuje odwołanie, tylko, jeśli pojawią się nowe okoliczności.

18. Moderatorzy odpowiadają bezpośrednio przed administratorami.

a) Użytkownik może złożyć skargę na Moderatora, jeśli decyzja Moderatora:
- była jego zdaniem niesprawiedliwa,
- naruszała obowiązujące prawo, bądź ten regulamin,
- powstała w wyniku nadużycia uprawnień Moderatora.
b) Administrator rozpatruje skargę i ogłasza zasadność lub bezzasadność decyzji Moderatora.
c) Jeśli decyzja Moderatora uznana zostałą za bezzasadną, Administrator może nałozyć na Moderatora sankcje karne przewidziane w tym regulaminie lub pozbawić go funkcji Moderatora.

19. Użytkownicy nagminnie łamiący regulamin, netykietę i ignorujący upomnienia moderatorów powinni liczyć się z otrzymaniem ostrzeżenia lub z zablokowaniem dostępu do forum. Także jednorazowe przewinienia (np. obraźliwe posty na PW czy posty lub wątki, zmierzające do skłócenia użytkowników) uznane przez któregoś z Administratorów lub Moderatorów za ciężkie mogą skutkować tym samym bez uprzedniego upomnienia czy ostrzeżenia).

a) Niezależnie od czasu trwania bana, a stosownie do przewinień użytkownika i możliwości technicznych, konto może być zablokowane:
- imiennie - użytkownik nie będzie mógł zalogować się ze swoim nickiem, ale będzie mógł przeglądać forum.
- poprzez IP komputera (a w skrajnych wypadkach całej podsieci) - użytkownik w ogóle nie będzie mógł się połączyć z forum z danego IP.
b) Jeśli użytkownik został zbanowany staje się osobą niepożądaną. Każde nowe konto będzie natychmiast usuwane w przypadku stwierdzenia, że właściciel jest osobą niepożądaną.
c) Decyzję o ukaraniu podejmuje Administrator na podstawie:
- decyzji własnej lub konsultowanej z Moderatorem;
- wniosku Moderatora;
- wniosku użytkownika, pozytywnie zweryfikowanego przez Moderatora
d) Po uzyskaniu 3 ostrzeżeń konto użytkownika zostanie zablokowane na okres 2 tygodni.
e) Po uzyskaniu 6 ostrzeżeń konto zostanie zablokowane na okres 1 miesiąca. Po tym czasie licznik ostrzeżeń zostanie wyzerowany

20. Właściciele i administratorzy serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za treści ukazujące się na forum.

a) Właściciele i administratorzy serwisu nie ponoszą ponadto odpowiedzialności za żadne ewentualne szkody wynikłe z korzystania lub niemożności korzystania z forum, nawet jeśli o możliwości wyniknięcia takich szkód zostali poinformowani.

21. Zarejestrowani użytkownicy mogą poprosić któregoś z administratorów o stworzenie grupy użytkowników. Grupy użytkowników mogą służyć jedynie dla wyróżnienia niektórych użytkowników, lub mogą mieć specjalne uprawnienia, o czym decyduje administrator.

22. Wymianę poglądów między użytkownikami, nie związaną z tematem (dot. szczególnie uwag pod adresem użytkownika, bo jak wiemy takie też się pojawiają) proszę uskuteczniać przez PW (Wiadomości Prywatne).

23. Tematy związane z ogłoszeniami np. Kupię Sprzedam Zamienię czy reklamy firm mogą być umieszczane wyłącznie w dziale do tego przeznaczonym "Internetowe targowisko" po uzyskaniu 5 postów.

a)Umyślne nabijanie postów do liczby pięciu aby umieścić ogłoszenie będzie karane usunięciem wszystkich postów włącznie z reklamą i przyznanie użytkownikowi ostrzeżenia

b)Umieszczanie reklam czy ogłoszeń w innych działa będzie skutkowało ich usunięciem oraz nadaniem ostrzeżenia dla użytkownika.

II. Postanowienia końcowe

1. Jeśli jakiejś kwestii nie ma tu poruszonej, można zastępczo stosować treści zawarte w załączonej netykiecie.

2. Regulamin ten może ulec zmianie.

a) O wszelkich zmianach użytkownicy serwisu zostaną powiadomieni poprzez umieszczenie stosownej informacji na stronach serwisu.

3. Kwestie nieuregulowane niniejszym regulaminem nie podlegają dowolnej interpretacji i będą rozpatrywane indywidualnie przez administrację forum.

4. Kopiowanie i rozpowszechnianie treści regulaminu w całości, jak i każdej jego części bez zgody Administracji zabronione.

ZAŁĄCZNIKI

1. NETYKIETA

Wolność słowa zawiera w sobie prawo do niesłuchania, jeśli nie ma się na to ochoty (Robert A. Heinlein).

Masz prawo do posiadania i wyrażania swoich poglądów. Inni mają dokładnie takie samo prawo -- szanuj to.

Sposób wyrażania swojego zdania świadczy o Tobie -- Twoim dobrym wychowaniu lub chamstwie.

Nie rób drugiemu, co Tobie niemiłe.

Internet nie powstał po to, abyś odreagowywał swoje frustracje. Internet powstał, by ludziom było łatwiej się porozumiewać.

Na sieci przyjęło się, że każdy jest na "ty", bez względu na wiek i płeć. Można także stosować odpowiednie formułki, ale ich brak nie oznacza braku szacunku wobec rozmówcy.

Floodowanie, czyli zasypywanie forum masą informacji (np. powtarzaniem tego samego zdania, wklejaniem logów bez uprzedniej zgody odbiorcy itp.), jest naganne.

Na forum, oprócz Ciebie może siedzieć Twój nauczyciel lub pracodawca, a Ty możesz się o tym dowiedzieć dopiero w szkole albo w pracy. Zachowuj się tak, żebyś niczego nie musiał się potem wstydzić.

PISANIE WIELKIMI LITERAMI jest uznawane za krzyk. Wiec nie wrzeszcz, kiedy nie musisz, nikt nie lubi jak się mu krzyczy do ucha....

Jeśli nie wiesz, jak należy się w jakiejś sytuacji zachować, na wszelki wypadek zachowuj się przyzwoicie. (Antoni Słonimski)
Ostatnio edytowano Wt, 22 lut 2011, 11:11 przez Defi, łącznie edytowano 5 razy
Powód: Dodano pkt 22 i 2d, 19d i 19e
Gość
 

Powrót do Sugestie odnośnie strony www.piastow.pl

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości